Nespresso

Jak jste možná zaregistrovali na našich sociálních sítích, minulý týden jsme se s Markem vydali do Karlových Varů během Mezinárodního filmového festivalu. Letos v létě se spolu s Markem nechystáme na žádnou větší dovolenou, jedním z důvodů je Markova nová práce, ale řekli jsme si, že si uděláme třeba pár takových menších výletů. A ten do Varů byl jeden z nich. Hlavním impulsem toho, proč jsme se tam rozhodli jet, byl nejen samotný festival, ale hlavně pozvání od Nespressa.

V Karlových Varech jsme si užili celé dva dny, úterý a středu. Původně jsme na každý den měli vybraný alespoň jeden film, ale bohužel už jsme nesehnali ani na jeden z nich lístek, takže jsme, jak už to tak bývá, byli na filmovém festivalu a neviděli ani jeden film. To bychom ale příště rádi napravili. I přesto byl náš program docela nabitý. Hned v úterý ráno jsme se ubytovali, prošli si centrum, nafotili nějaké fotky a už byl pomalu čas na oběd. Na doporučení jsme zašli do místní vinárny Bokovka, kde jsme si oba dali "náš cheese burger" a když už jsme jednou byli ve vinárně, dali jsme si sklenku bílého vína. To bylo výborné, ale burger nám připadal jako celkem průměrný. Na odpoledne jsme měli naplánovanou první návštěvu skvělé přistavěné kavárny Nespresso Café, kde jsme se osvěžili ledovým drinkem, poseděli si a chvíli si odpočinuli.

Nespresso pořádalo soutěž krátkých filmů ve vertikálním formátu Nespresso Talents a součástí festivalu bylo také vyhlášení jejích tří vítězů lokálního kola (všechny tři filmy bylo možné zhlédnout přímo v Nespresso Café). Slavnostní vyhlášení bylo připraveno na na úterý od 22 hodin. Film Industry Party se konala v Císařských lázních a my jsme se jí s radostí také zúčastnili. Proto jsme se po odpoledním odpočinku v kavárně pomalu vrátili na náš hotel, kde jsme se převlékli z denních outfitů do večerních. U Marka nesměl chybět smoking, protože kdy jindy si ho obléknout, než právě při takové příležitosti. A já jsem zvolila krajkované průsvitné šaty, pod které jsem si oblékla černé body. Navečer jsme se opět vrátili do Nespresso Café, kde jsme si poseděli nad pár sklenkami výborného růžového Prosecca. A den jsme skvěle zakončili zmíněnou party.

tuxedo: Mango, shirt: T.M.Lewin, loafers: Salvatore Ferragamo, bow tie: Gucci, cufflinks: Gucci, watches: Omega, pocket square: Mango

dress: Zara, bodysuit: Zara, heels: Maccioni, bag: Andrea Incontri

Druhý den byl na našem programu dopolední brunch s vítězi soutěže. Musím říct, že teda nejsme žádní pijáci, ale na tomto brunchi jsme si pochutnali na Proseccu už v jedenáct dopoledne. Potom i na výborném latté a přichystaném občerstvení. Během celého dne jsme se pak kochali městem, poseděli v parku, kde jsme si jen tak povídali, zašli na oběd, nafotili naše outfity a naše poslední zastávka byla opět v Nespresso Café.

Poslední bod našeho výletu do Karlových Varů si rozhodně žádá svůj vlastní odstavec. V Nespresso Café na nás čekala taková privátní ochutnávka kávy a osvěžujících drinků, u kterých byla samozřejmě jednou ze složek právě káva. Ledové drinky s kávou jsou pro nás celkem novinkou a pořádně jsme se s ní setkali teprve poprvé. Hned jsme si zamilovali svěží letní drink s ledem, grepovým moninem, tonikem a espressem - ingredience se přidávají postupně, jak je píšeme. Příprava drinku je jednoduchá a rychlá a myslíme si, že se skvěle hodí třeba na nějakou letní grilovačku. Nejen, že dobře chutná, ale také dobře vypadá. Jen si dejte pozor, abyste ho před konzumací dobře promíchali!

A to je z našeho výletu zhruba všechno. Doufáme, že se do Karlových Varů dostaneme i příští rok a konečně třeba stihneme i nějaké ty filmy. Když už jsme u nich, viděli jste během festivalu nějaký zajímavý? Budeme rádi, když se s námi podělíte o své tipy.