Lilysilk

Už tak před dvěma lety se na přehlídkových molech, v obchodech i na ulicích začal objevovat trend, tzv. pyjama style, kdy jste většinou od hlavy až k patě oblečení nejčastěji v hedvábném setu, halence a dlouhých kalhotách. V obchodech jako je třeba Zara nebo H&M vídám takové kousky hlavně poslední dobou, jde tu nejen o specifický materiál, ale hlavně o uvolněný střih, který tak připomíná doslova pyžamo, a také celkové zpracování, barvy atd. Není vhodnější čas na to jít si užít pyjama party než právě teď. Hedvábné halenky se mi obecně moc líbí, a to jak svým leskem a jemností, tak svou prodyšností, kterou tento materiál zaručuje. Musím říct, že jeho funkčnost je pro mě, hlavně teď v létě, skoro stejně důležitá jako samotný vzhled.

Když hedvábí porovnám s nějakou umělou napodobeninou, je to neskutečný rozdíl. Někdy na začátku nového roku jsem si v Zaře koupila halenku, která připomínala tu hedvábnou, můžete ji vidět v článku zde. Z fotek toho možná tolik nepoznáte, ale já jsem u ní viděla hodně nedostatků. Látka se zatrhávala, hodně se muchlala a na dotek nebyla ani zdaleka taková jako hedvábná. Udělala jsem moc dobře, že jsem si nedávno pořídila halenku ze 100% hedvábí. V halence jsem řídila z Teplic do Karlových Varů a poté v ní strávila skoro celý den. A jak vypadala večer? Jako když jsem si ji ráno oblékla a kromě toho jsem se v ní nepotila zdaleka tak jako v té "umělotině".

Tuto halenku jsem našla na www.lilysilk.com, kde mají obrovský výběr a navíc super rychlé doručení (čekala jsem zhruba 3-4 pracovní dny). Halenku jsem nechtěla zkombinovat se stejnými kalhotami a vytvořit tak úplný pyjama look, naopak jsem si ji oblékla s výraznými kalhotami jiného materiálu v trendy fuchsiové barvě. K oblečení jsem obula kožené mules od Tamaris a doplnila jsem ho kabelkou od návrháře Andrei Incontriho, kreativního ředitele značky Tod's, a brýlemi RayBan.

blouse: Lilysilk, trousers: Mohito, shoes: Tamaris, bag: Andrea Incontri, sunglasses: RayBan

Share:

0 komentářů